I'm Shinin

Godnatt

Jag kan läsa konstböcker och njuter av att bli nekad på krogen.
från shirtstore.se
Urrrbody in the club get tipsy ! (var tvungen att inleda inlägget med just det citatet, man undrar varför)
Jag sitter här vid computan, kom precis hem från en udda utgångs-kväll med skogsmänniskorna. Och kvällen innan dess, blir det iförrgår? Ah den kvällen var också väldigt udda och jag blev ett flertal gånger kallad konstig. Konstigt nog. Jag har under helgens gång befunnit mig på , fikaställen och Chez Amis såklart. Jag har hällt i mig litervis med vätska och ätit mina älskade riskakor. Lite bränna blev det också, jag har lyckats få gladiator-streck på fossingarna (So, not sexy!). Nu är det nana-time, ha dt gött allesammans !

Eva Longoria (Parker) Vanessa Hudgens, Dustin Ex ! :O
Jag gillar stuket och jag gillar det mycket !



Piz ! / Evelina

Kommentarer
Postat av: Stefan

Väldigt roligt inlägg som vanligt :) Detta inlägg slår nog rekord i orden konstigt och udda på bloggen, konstigt konstigt.... Gillar speciellt bilden men det är lite märkligt att du njuter av att bli nekad på krogen :P



Ha d gött!

2008-07-06 @ 16:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0