In The Air Tonight

Godnatt

Jag kan skriva med mina tår och njuter av att ha träningsvärk.
Vouge Uk

Kom precis hem från yttligare en trevlig afton som spenderades i  Borås. Det blev massa E.M.D. och bugg ! Vi fick dessutom för oss att hitta på en egen dans på banan, etttvåtrefyra etttvåtre remäääx ! Det var också underhållande, för oss och våra åskådare. För er som undrar åkte jag inte till Borås för att höra på artisterna denna gång, det var mer en fröjd för ögat. DANNY, m m m ! - han som annars fick ett tugummi i huvudet när en utav den lugnare sångerna spelades, han rynkade lite på pannan och hoppades på att ingen skulle märka något. Nog om pojkbandet, imon drar vi till Varberg för att bli uppraggade på Raggarfestivalen. Jag berättar lite mer om weekend-trippen när jag kommer hem, önska mig gott väder och snygga kläder !



Piz ! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0