I've Got Five On it

Godnatt

Jag kan tala sanning och njuter av att få mina ögonbryn klappade.
Project Runway säsong 4

Jag är tillbaka, lite senare än vanligtvis kanske men jag är för trött för att sova just nu. Ehm, vet inte riktigt vad det finns att skriva om idag faktiskt eftersom jag till största del sovit, solat och ätit frukt.
Eller jo Hero Wanted och Project Runway fick stå för kvällens underhållning. Hero Wanted är en film som jag plocka fram på Amandas dator som visade sig vara vääldigt bra och hemsk (me like). Åh, Sarah Jessica Parker var med i veckans avsnitt av Project Runway 4, deltagarna fick jobba i par och designa en outfit av två plagg för en liten slant som senare fick chansen att säljas ute i butik för hennes klädmärke. Jag vill inte favorisera någon i tävlingen riktigt ännu, känner att man ännu inte riktigt fått smaka på vad varje designer står för. Alla är väldans duktiga på att arbeta med maskinen och dem har väldigt olika stilar allihop. 
Jag hörde att det skulle bli gött väder imon så förhoppningsvis blir det en hel dag utomhus, har saknat solen alltså den riktiga solen inte den inomhus i samband med kärringgrillen. Det var precis så att man hunnit bli riktigt less på GBG-vädret sen vänder det och blir glassigt som idag, snälla solen stanna kvar ett tag nu.

För er läsare som känner mig väl - ni vet vad jag tycker om Marissa! Men det är hat mot Marissa inte Mischa Barton som person i verklighet, efter allt det var ju bara skådespeleri (ja jag syftar påO.C) men hon har koll. Modekoll och jag gillar hennes små klänningar som passar hennes låånga ben samt eleganta kvälls-look. Här har ni fyra smak prov :

Mischa Barton Mischa Barton Mischa Barton Mischa Barton



Piz ! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0