Jag vill ha en stor Smoothie TACK !

Okej jag kände mej tvungen att ta tag i det direkt och ta bort det förra inlägget, det verkas som att det har missuppfattats(det handlade om flera personer inte specifikt just en person) och det tycker jag är väldigt tråkigt. Men helt ärligt så blir det nästan alltid så i skriftlig form på msn, sms, bloggar osv det missuppfattas väldigt enkelt. Det var inget skitsnack om dej det var bara ett virrvarr av känslor om allt, vet inte hur jag ska förklara. Men kan ju säga att jag senast igår satt och sa att jag tycker det är så roligt att vi kommit varandra närmare och att vi nu även umgås utan dom andra, klart jag inte ville göra dej ledsen då (A)


En sådan här kommer jag längta efter idag, MUMS !

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0