Kill Joy

Goddag

Jag kan åka skidor och njuter av att använda nysliptna knivar.
Kanye West
TheLuisVuittonDon och Xet, snubbar titta och lär !

Igår blev det lite ta-igen-tid med Hero över en ramlösa och lite springande på torget efter rätt ansiktsmasker under dagtid. Senare skulle vi dansat på Tisdagsklubben med dem äldre bruttorna, men jag valde att dra mig ur för mitt självförtroendes skull, å andra sidan gillar jag ju att bli nekad på krogen p.g.a av mitt 13åriag utseende men men. Mamma är inte helt glad i mina nattliga äventyr och därför ville hon att jag skulle vara hemma för kvällen men riktigt så blev det inte. Men nästan, precis när kvällens rulle tagit slut fick jag ett nödsamtal ifrån Majorna. Jag bestämde mig för att hoppa i min adidas och åka iväg för att joina dessa ungmöer. Bra bestämt, där bjöds det på vatten(?), osttortillas till 8mile, spökhistorier och gott sällskap. Efter spökandet försökte vi sova ut, 04.00-10.30 var mitt skift eftersom jag tidigt skulle möta upp med min syster för att hämta Super Habibi i det regniga Partille. Rushrush med croissant+latte till frukost på bussen, därefter åkte vi hem till vår älskade förort Frölunda. Vi satte oss under skolgårdens tak och rökte vattenpipa i några minuter innan Amanda rullade iväg med sin rullväska. Själv skuttade jag hem i längtan om kvällen på Chez Amis(daah!?) som jag fortfarande sitter och längtar till. Oh just dt , blev ett litet stopp hos kärringrillen också. Och ja, vi förtortsungar får lov att solarium för dem flesta utav oss har inte råd att skaffa oss en riktigt bränna utomlands sådeså. Nu ska jag mata mina naglar med nagellolja/filning sedan skall jag kamma mig inför kvällen och lämna min gråa sillaburk.

- Om ni vill ta fast mig eller bara "råka" springa på mig, så vet ni vart jag hittas ! ;)

Är inte Teyana Taylor tuff ?
Teyana Taylor
Där är ju Richie Rich med i ett hörn, han håller hårt i sin klänning !



Piz ! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0