Let It Go

Godkväll

Jag kan sparka på tomburkar och njuter av att vara solbränd.
Carolina Winberg


Tänkte bara skriva shululu till er som sitter framför datorn och läser detta inlägg, ut med er i solen (jag befaller). Drick kalla frapinos, smoothies och ät glass i stora lass lass lass. Som jag, som spenderat dagen med att steka på Fiskebäcks klippor i den heta solen. Frapino har jag också druckit, den godaste just nu är Espresso Houses Frapino Mocha. Snuskigt läskande. Och snart har jag en sådan i handen om kvällen går som planerat, eller nja skulle egentligen till Borås för att se Amanda Jenssen spela live men jag hamnade lite efter i schemat så det blir möte med Nadia i stan om nån timme istället. Vi båda två hade lite otur med klockan, men men det är inte så pjåkigt det här heller ... eller Nadia? Efterallt, du får ju faktiskt din efterlängtade smoothie redan ikväll !


Carolina Winberg - rökning dödar!
- (Fanny kläcker en bärs och tänder en cigg på stranden.)
- Men Fanny då, sikka vanor du har fått ?!
- Meh, Ja!  Det är ju faktiskt semester !

LMBPD, miss you all like crazy !

Piz !
/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0