My day


Brist på bilder, så letade upp en goding på mej och Ida från Halmstad !

Har inte gjort mycket vettigt idag bara legat ut i solen, bart inne ett tag sen ut i solen igen fram och tillbaka. Rastlös person är man trots allt men lite färg hoppas jag att jag fått, ingen riktigt outfit idag så tar en bild some other day. Jaha den lediga dagen är mot sitt slut och sex dagars arbete väntar i rad, inte jättemotiverad just nu med tanke på att min mage värker asmycket men hoppas på att lite sömn ska göra det hela lite bättre. Orkar inte skriva så mycket, har inte så mycket mer att berätta om dagen förrutom att den var sjukt skön och slapp! :)

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: ida

varför ringde du inte upp mig när de bröts :( kanske blir utgång imon iaf babe, hoppas du e på! haha!

2008-08-01 @ 03:08:02
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Nadia

Det blev utgång och jag var såklart meeed, tack för kvällen! :)

2008-08-05 @ 10:57:14
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0