Partyt fortsatte här hemma tydligen ;D


Jag i Elins supercoola brills som jag vill ha! :)

Som att inte partyt i Tylösand räckte en kväll var jag hemma sen bar det av ut i fredags det blev lite halvt party med ett par gamla klasskamrater, okej inte halvt utan jag var bara med på förfesten. Duktig som jag är åkte jag hem någorlunda i tid för jag skulle upp och jobba dagen efter maha :) Jag träffar i alla fall Eve inne i stan och vi åker till Elin där även två andra söta donnor sitter. Jag försökte halvt vara Dj och mixa ihop nått helt knepigt med en riktigt blandning av allt, det gick väl sådär. Eve lekte stylist till Sofia med både kläder och smink, båda såg så lyckliga ut! Dom andra två bytte om och försökte komma fram till något bra, det var riktigt trevligt i alla fall! Jag hittar Elins supercoola brills som jag halvt försöker beslagta för kvällen. Efter ett tag drar vi mot bussen och stötter lite blandat med människor som är allmänt lite roliga så. Sen lekte jag Elin till hennes pojkvän i mobilen men tror inte riktigt han gick på det, jag försökte med plutten och sånt som hon tydligen kallar honom men jag får nog öva lite på det där! Hahaha ;D sen försökte jag fjäska in mej lite för att få prata med hans roliga kompis som jag hört talas om så många gånger, det gick inte heller så bra. Haha whatever det förstörde inte kvällen utan vi trippa in på Ferdinand och intog det halvtomma dansgolvet och stod och shaka ett tag innan dom andra drog vidare mot keybar och resan bar av hemåt för mej! Tack för en trevlig kväll, hade otroligt svårt att gå upp när klockan ringde dagen efter men det var det värt haha ! ;D

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0