Shopping hurts

Javisst kan en del shopping ge smärta då menar jag inte bara i ekonomin utan även bokstavligt. Igår fick jag min efterlängtade smoothie fast från Café Tintin och jag kan säga att Condeco numera fått konkurrans för den var riktigt god! Tillbaka till det jag började skriva om: ett par nya skor är alltid fina, snygga, underbara osv men det gör så ont! Jag hatar skavsår och jag brukar vanligtvis plåstra om mej innan jag får några skavsår för att slippa det, men den här gången kom jag inte undan. Har haft skorna en gång innan och då kände jag inget men redan innan jag hunnit in till stan kände jag smärta igår haha det är sant! Min tröstande tanke var: tur att jag inte valde dom en utekväll för då skulle det vart surt att sitta på en stol hela kvällen och se alla andra dansa loss på dansgolvet! Nä jag känner att dom skorna inte är redo för dansgolvet än men snart kanske måste bara värma upp dom först haha ! ;D


Här ser ni anledningen till att jag har sju plåster på mina fötter!

Ska man vara fin får man minsann lida pin heter det och jag tvivlar inte på att det är sant! Haha :D
Nu ska jag ta bort mina plåster och lägga mej i solen, har redan missat två soldagar, så har lite att ta igen :)

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0