Sunshine

Idag sken solen över oss och vi kände lite extra värme, jag borde kanske tagit vara på det och jobbat på en snygg bränna men ack och nej så blev det inte. Jag har suttit inne hela dagen i princip kan tyckas vara helt sjukt och bortkastad tid men det sistnämnda kan jag försvara mej mot i alla fall för jag har vart på körskolan, måste erkänna att jag blir lite stolt över mej själv hur duktigt det var. Bestämde mej igår för att åka in och kämpa och trots det fina vädret vek jag mej inte, det kallar jag duktigt! :) Ibland måste man få ge lite extra credit till sej själv när man känner att livet rullar på som man vill och saker och ting går som man önskar. Nämen hör ni gott folk så glad jag är förtillfället, kan bara hoppas på att det håller i sej och då menar jag även med dom saker och ting som jag så gärna önskar. Ledsen måste vara lite hemlighetsfull ett tag för jag har lärt mej att när man ger människor i ens omgivning förhoppningar och pratar lite extra om något då kommer pressen att prestera till det yttersta för att uppnå förhoppningarna och det brukar då sluta med att allt skiter sej och det ska inte få hända nu. Lova mej bara gott folk att ni håller era tummar för mej så lovar jag att berätta för er vad jag pratar om en vacker dag längre fram mihihi :)


Enkel outfit med H&M-shorts, Monki-linne och Ginatricot-solglasögon :)

Låt solen fortsätta att skina över oss och låt sommarvärmen stanna ett långt tag, det är vad jag hoppas i alla fall !
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0