"This my cool but I can´t take it off"

I torsdags bar det av med buss till Borås för att checka Adam Tensta, det var jag och flickorna som var på vift. Måste säga att livespelningar är bra på det sättet att man alltid kommer i stämmning även om just din låt inte spelas så känns det grymt ändå. Sen kan jag på att jag nog lyssnar för sällan på Mr.Tensta, för låtar som jag aldrig hört var riktigt bra! Låten som jag har till rubrik fick avsluta spelningen, tyvärr fick jag och Anna rusa nästan mitt i eller okej mot slutet. Men jag kan inte säga annat än att det var lyckat ändå. Det bar av hem till Anna som var mitt hem för kvällen haha, tack så mycket! Inte lätt för lilla mej när mina bussar är så knepiga, speciellt på vardagar men det brukar lösa sej ändå :)


"This is who whe are not who we suppsed to be" Bilden är lite halvt suddig :(



Jag vet att jag ligger lite efter i uppdateringen, men när tekniken krånglar finns det inte så mycket annat att göra. Annars kan jag meddela att dom dagarna är mer intressanta än nu, har jobbat min fjärde dag av åtta i rad hälften kvar. Så det sker inte så mycket intressant nu, men det kommer :)

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0