Throw It On Me

Goddag

Jag kan tvinga min syster till att beatboxa och njuter av att sitta i obekväma stolar.
Dagens utstyrsel
väska,bälte,jacka-Secondhand. jumpsuit-Topshop. skor-H&M. klocka-kapad av far

Igår kväll (20.30) var jag på rätt plats i rätt tid och mötte Anna. Efter snabb-mötet hade jag yttligare ett sådant fast på hemmaplan, jag sa hej till Ana, Arlinda & Rosie. Idag har jag varit med mor och far på stan, vid järntorget rättare sagt. Dem letade efter en antik ram som senare ska rama in mitt bäbisnylle, jag passade på att spana grejjs till mig själv . Det blev två klänningar, ett par högmidje-shorts, ett par clipsörhängen och ett nit-armband. Nu ska jag äta middag för jag är bajshunrig därefter hitta på något skojj.

Kjol som klänning 85krNärbild Låångklänning 85krNärbild
Shorts 55krNärbild Snäck-clips 10krNit-armband 15kr



Piz! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0