Time For Some Action

Goddag

Jag kan skada mig på gungstolar och njuter av goda sorbeter.
No one Ever Really Dies
Chad, PHARELL (my man, hawt piece of genius ass), Shae

Yay! Nu har jag äntligen använt det presentkort som jag fick i 18års present av grabbarna Mazi&Micke. Jag har väntat på N.E.R.Ds  Seeing Sounds och  för 189kr blev det mitt. Jag kom precis hem från rundan på torget som jag haft med Amanda och hennes vännina Rorro. Amanda som igår fick reda på att hon skulle flyga ner till Marmaris redan idag var superstressad och jag tyckte självklart att det var super underhållande att irritera henne just då. Muhaha, men även under press kan vi shoppa!  Vi kom hem med fyra bikinis, svarta mjukisshorts och turkiska lire till systern själv. Och självklart glömmer vi av att köpa sådant där viktigt som man ska ha med i bagaget, det får hon springa ner och köpa snabbt innan hon flyr till Turklandet. Själv ska man säga tjoho till Nadia över en fika när solen slagit sig till ro, så att hon kan berätta allt kul som hon haft för sig i Halmstad eller hitta på något annat skojj. Inann dess lite pressande på balkongen och middag.

Dagens utstyrsel Lil sis                     
väska - Glitter.
skor - från Kiel.
kjol/tubtopp,shorts - Secondhand.



Piz ! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0