Finally some freedom!

Dagens outfit:

Var såklart tvungen att inviga mitt nya linne, enkelt but I like it! :)

Det bästa med idag:
- Det gick bra på körskolan, trots att jag inte kört på en månad :)
- Det var inte så sjukligt varmt i butiken som det varit förut!
- Jag käkade glass och drack Coca Cola, MUMS!
- Stängningen gick bättre än vanligt :)
- Kvälldopp idag igen, riktigt svalkande men kallare än igår!
- Nu är jag ledig en dag, weehoo! ;D
Bättre blev det inte idag hahaha ;D

Som sagt finns inte mycket att berätta om dagen har bara vart på körskolan sen på jobbet till stängning och sen hemåt för ett kvällsdopp! Är ledig imon och det är riktigt skönt, hoppas på bra väder utan regn så jag äntligen kan steka på min altan och få en fin bränna ;D

Ciao, Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0