En chilldag på min altan blev en shoppingdag i stan ;D

Tanken var en slappardag på min altan med Eve, tänkte passa på att steka på altanen eftersom det annars bara är en massa jobb förtillfället. Men saker och ting blir inte alltid som man tänkt sej det hela började med moln som övergick till helt gråmulet och ösregn utan minsta ljusa spår på himlen. Vi bestämde oss för en sväng på stan och kika i affärer, när jag sitter på tåget in kommer solen och värmeböljan tillbaka man ska inte klaga, men det är min vanliga otur haha ! ;D Sen har det kommit nån mer skur idag också, men jag fick glass och shopping och det gjorde mej glad det också :) får förhoppningsvis steka lite på torsdag när jag är ledig igen. Väl hemma sen gick jag ner och tog ett kvällsdopp lite småkallt i början men det var riktigt skönt att svalka av sej och jag frös inte alls undra om det ska bli en tradition framöver efter jobbet sålänge vädret håller, vi får se men tror jag kommer tycka det är sjukt skönt efter att ha stått inomhus en hel dag utan AC. Jag klagar inte på vädret bara på att vi inte har AC på jobbet :) Här kommer i alla fall bilder från dagens outfit och shopping, enjoy! :)


Dagens outfit: Nyinköpta chinos och body från Ginatricot (även en vit tubtop)

                                         
                                                     Posa, posa :)


Dagens shopping: Blev en del affärer men fick bara hem en påse från Monki :)

     
2 st linnen och 2 st t-shirtar fick följa med hem till garderoben för 265 kr :)

Trots lite tråkigt väder i början och ingen skön solbränna är jag nöjd med dagen ändå, det har varit mys!
Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: anna

nice nadia !

2008-07-30 @ 21:18:56
Postat av: Nadia

Tackar, antar att du menar dagens inköp där :)du är min vän Anna norrländskan herself? ;D(ser ju inget bloggnamn som du brukar skriva med ;P)

2008-07-31 @ 10:33:01
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0