At work again?


Det fick bli min kära H&M-klänning köpt för längesen men fortfarande lika omtyckt !

En seg början på dagen med en sen frukost och inga planer inför dagen med det tråkiga vädret, när jag satt och försökte klura ut det fick jag ett samtal från jobbet. Det var bara att hoppa in i duschen, fixa sej snabbt och ta nästa buss. Några timmar blev det i alla fall, är ledig i morgon sen jobbar jag från torsdag till måndag så det blir lite ändå. Har inte så mycket mer att berätta från den här dagen har bara jobbat :) duktig flicka!

Jag har inte vart i nån affär och kollat mest bara gått förbi affärer i cirka två veckor, jag vill inte riskera att hitta något jag inte kommer få ur min hjärna när jag upptäckt att det är slut när jag får min lön. Det är spara och snåla den här månaden haha har lyckats rätt bra hittills för att vara jag och har inte mycket val än att lyckas resten av biten. Flicks försök boka in sånna här myskvällar lite tidigare så jag hinner vara med, jag vill jag vill JAG VILL! :D Hoppas ni har det mysigt utan mej då :)

Det var väl allt jag hade på hjärtat nu haha ! :)
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0