En regnig lördagkväll

Efter en jobbdag i lördags åkte jag hem käka och fixa mej lite sen åkte jag in mot stan för att träffa Eve. Vi började med att fika på Tintin, det var riktigt mysigt sålänge vi var inne i värmen. Eve tvingade mej nämligen att sitta ute i tio minuter i regnet för att hon "tyckte det var varmt" haha tur att jag inte frös ihjäl plus att jag hatar regn trots att jag hade tak för huvudet. Efter lite prat om allt möjligt drog vi oss sakta mot PC där kvällens festgäng höll till, vi lyckades fastna vid en viss 7eleven i regnet till toner av:

Listen to your heart
when he's calling for you.
Listen to your heart
there's nothing else you can do.
I don't know where you're going
and I don't know why,
but listen to your heart
before you tell him goodbye.


Hahaha ja det var riktigt komiskt, nästan som ett film-moment sådär :) tillslut kom vi i alla fall fram till PC och träffa på Anna så stod vi och tjöta ett tag. Sedan vidare mot Idas jobb för ännu en drive by, där satt vi en stund innan det var daxs att åka hem för att nana sött! (A)


And this was the outfit :)

Måste säga att jag och Eve var riktigt duktiga som inte följde med på party utan hade en lugn helg det behöver man ibland tro det eller ej, men kan även säga att jag inte pallat med mej själv på jobbet om jag hade partat i helgen. Åtta dagar i rad tar på en kan jag, men kommer kännas skönt när lönen kommer då får man en liten känsla att det var värt det men just nu känner jag bara min rygg som värker, mina ögonlock som känns tunga och en känsla av matthet i hela kroppen. Tre dagar kvar, men det löser sej som kära Timbuktu sjunger och det gör det, för i morgon har jag sovmorgon och börjar inte förren 14, det känns underbart! Då ska jag till mitt nya jobb och lära mej allt, så wish me good luck!

Ciao, Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0