Lugnet har visst lagt sej över mitt liv :)

Igår var en riktigt lugn dag och kväll: Jag blev väckt strax före lunch och klädde snabbt på mej för att sedan njuta av en brunch med familjen (min kära bror och hans flickvän var även på besök), tanken slog mej att det är sällan någon gör dagens första måltid till mej och det var gott. Dagen fortsatte lika lugnt med lite musik, lite dator, lite spel, lite sex-and-the-city, lite godis, lite magont, lite städning, lite slappt ja som sagt lite av varje i ett lugnt tempo. Sedan var det dax för middag och min kära bror flyttade matsalsbordet och stolarna med hjälp av mej genom att dra i hela mattan haha det var rätt kul! Allt för att han skulle få se Tennis-turneringen. Efter middag och en massa prat om allt mellan himmel och jord lockade tv:n och datorn, ja annars hände väl inte så mycket.


Har inte tagit någon bild igår eller idag så får bli den här från en varm utekväll under tidiga sommaren :)

Den här dagen började lika lugnt vaknade lite innan lunch (när man är ledig får man sådana vanor haha ;D) åt en sen frukost och satte mej på altanen med körkortsboken för att få lite färg, men gav upp efter en molnig timme solen är inte på min sida alltså! :) Sen satte jag mej inne med boken och halvkollade nån knäpp svensk-film och jag kan erkänna att jag inte brukar fastna för svenska filmer så mycket menmen. Sedan bar det av mot staden och träffa Eve i ösregn kom vi tillslut fram till fikastället och fick oss varsin smoothie med en halv tonfisk-baguette MUMS! Det bar av på halv filmkväll hos Ida och jag somna till filmen och fick en hysterisk väckning ur min skönhetssömn utav Eve, tack det var snällt haha! ;D Det bar av hemåt i regn och kyla, dax att börja använda jackan igen det känns lite trist men vi får hoppas att värmen kommer tillbaka snart :)

Nu ska jag krypa ner i min varma säng och nana, sov sött allihop!
Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va duktig du är som pluggar teori :)

2008-07-09 @ 13:02:59
URL: http://sarahbronsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0