1 st mysfika TACK! ;D



Jag är så smart så jag har lyckats lägga mitt kamera-minne på ett ställe som jag inte hittar, måste ta tag i det ordentligt och leta har ju knappt själv kollat på bilderna. Det blev i alla fall en liten update om Halmstad. Idag har jag bara jobbat sen hem en sväng och käka för att dra vidare mot storstaden och fika med min söta väninna! Blev såklart en efterlängtad smoothie sen gick vi på äventyr på jakt efter en Twister-glass, det blev besök på ca. fem pressbyråer innan vi tillslut hitta ett ställe där det inte var slut vi tjöt, jublade, gjorde high five och vände oss mot en förvånad expedit som inte kunde hålla sej för skratt. Haha Eve trodde att vi måste ha förgyllt hennes dag, det tror jag med det är nog inte ofta man ser två så glada kunder inne på pressbyrån! ;D Vi mumsade i oss glassen innan det bar av hemåt, tack för en trevlig kväll! :)

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0