Min helg var bara bra !

Jaha då var den här helgen slut, men det dröjer ett par dagar innan jag börjar jobba det känns skönt. Helgen har bestått av solning, mörka moln, chill i vimmlet istället för fika, skön tjejkväll med kubb, musik, trevligt folk osv. Kan säga att det känns ganska lyckat ändå, både mys och lite party! :)


Solen lyste över altanen här hemma i fredags och jag var lycklig för jag skulle få lite färg, men ack så fel jag fick. Min kära bloggväninna lurade ut mej till Askims klippor där vädret såg ut som ovan. Haha det var lite trevligare än att vara hemma helt själv men det blev ju inte så mycket färg. :)


På fredagskvällen drog jag in mot stan för att träffa Eve igen, vi bangade den inplanerade fikan och drog ut i vimmlet en sväng det var roligt. För den som undrar kostar det inte numera ynka 20 kr att gå in på Chez Amis utan dom har höjt det till det dubbla, men äsch då även som nybakad student med halvt jobb är det svårt att klaga. Man får erkänna att det är smart gjort från deras sida :) Det var trevligt ändå!


Efter en lugn dag med sol, slapp, städ osv bar det av till storstaden. Hos värdinnan var det ett trevligt flickgäng som sjöng, dansa, spela kubb och hade allmänt trevligt! Det blev utgång och det började riktigt bra, trevligt folk, bra musik som det ska vara. Efter en liten måltid på donkan bar det av hemåt i natten efter en skön kväll, man ska inte klaga! :)

Yes så har min helg sett ut, hoppas ni har haft det lika trevligt som jag!
Det var allt just nu :)
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0