När tekniken strejkar blir jag trött

Okej turen har inte vart på min sida om jag ska vara ärlig: I torsdagskväll/natt skulle jag skriva ett litet inlägg från Annas (nya?!) laptop som valde att strejka, efter att jag hade skrivit en bit la musen av och kära Anna visste inte vad felet var. Igår kväll valde jag att göra ett nytt försök hemma vid våran datorn, då börjar våran dator strejka och hänger sej så mammi stängde av den och jag fick inte försätta. Nu sitter jag här igen tredja gången gillt och hoppas att inget börjar strejka så jag äntligen kan få skriva lite :)


Jag på Chez i onsdags i min blommiga tunika/klänning från Ginatricot :)

Det var i alla fall trevligt i onsdags trots att en del inte kan hålla tiden *hosthost*, så ni fick bara lite tid med mej men hoppas ni också hade trevligt ändå. Anna och jag hade det roligt i alla fall, jag kom på att jag saknat dej en del vi får ses massa nu! :)

Nu snart bär det av mot staden och träffa Eve, blir någon fika som vanligt mysigt!
Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför gör du så med läpparna?

2008-07-20 @ 13:13:20
Postat av: Nadia

Oj såg inte kommentaren förrän idag. Bra fråga, är kanske sällan seriös på bilder haha :D vem är du förresten?

2008-07-31 @ 17:54:26
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0