We Made It

Godkväll

Jag kan dammsuga och njuter av att kolla på nygrillade flintastekar.
Fanny och jag
Fanny flinar och jag har nackspärr påväg till Varberg.

Ja, lite boring kanske att skriva om dagen eftersom Nadia fått med allt så himla väl. Fast jag kan berätta att efter stunden på stan blev jag skickad till Backaplan för att hälsa på vår gemensamma ap-kompis. Där fick jag gratis glass som jag inte fick ta med på bussen hemåt, jag som bara hade hunnit smaka daimströsslet . Dammit, det känns så i hjärtat att slänga bort  "mat"(A). Det kändes också av i kroppen eftersom glassen behöll nere den ökade kroppsvärmen. Men jag fick lite glass när jag kom hem så det är lugnt, inget att oroa sig för. Jag satte mig på balkongen här hemma när det var som varmast och lyckades somna. Jag undrar hur länge jag sov egentligen, jag kommer t.om ihåg vad jag drömde om. Jag satt på en båt när det blåste upp till storm, helt plötsligt var jag omringad av åtta smala skyhöga tromber. Jag gissar på att drömmen betyder att jag kommer bli jagad av åtta smala skyhöga män nästa gång jag åker till till stranden, det hade inte suttit fel. Jag kom precis att tänka på Josef, ni vet drömtydaren från Gamla Testamentet. Om ni tror er kunna tolka drömmen bättre, holla at me plz. Nu ska jag mingla med min bror som varit bortrest ett tag, därefter försöka packa en lätt packning. Jag kommer att försvinna bort ett par dar med familjen, så försök att inte sakna mig för mycket.



Piz! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0