Kryptonite

Godkväll

Jag kan värma vårrullar och njuter av att lyssna på böndernas punkdialekt.
DependDepend
Dåligt men bra neonlack från Depend. Köp det inte utan sno det av en kompis istället!

Det blev utgång igår iallfall fast med lite andra människor än planerat, men inget dåligt sällskap inte - Maia, Sandra, Elin och Sofia. Min telefon har ju aldrig betett sig som jag velat och går kvällen var  tydligen inte något undantag, den begick självmord innan jag hunnit möta upp mitt planerade följe. Först var det lite 90-tals pop i dem vita husen, sedan var det besök hos Golden Days(!), Gotebar och Keybar (typ fuck Keybar). På Golden Days hade jag varit innan men då endast för middag, dem hade ju ett levande dans golv! Eller ja, det var en tom hörna mer men när vi snubblade in rockades det till fullo (coz I'm the life of the party, haha!) Eftersom mina tår fortfarande saknade känseln blev det låga skor, mina judeskor. Därefter en liten drive-by till Gotebar, som var lika lugnt som ett kyrkokapell i södra Småland på en måndag. Så det blev spring tillbaka till Brunnsparken och därefter blev jag lurad till Keybar igen. Ni måste ju medge att det är sjukt underhållande att ba iaktta hur folk beter sig där, det var ju det jag gjorde iallafall för brat-dunk faller mig inte riktigt in i smaken. Jag sa hejdå till den grönögde vakten och tog vagnen hem. En intressant resa hem, blodsslagsmål och predikande om Paris Hilton. Jag var hemma någon gång vid fyra och idag blev jag väckt av lilj-tjejen som lockade med sol&bad. Det fick bli sol och bad, krabbiakttagelse med en bränd nos som bonus. Sedan for jag hem, duschade av mig för att möta upp Nadia i stan. Där det blev mysfika och Twister-jage! Om ni håller ut någon dag till kanske ni får se lite bilder från helgen, kanske. Ni förstår, bilder gör mig sällan till rätta.

- Din bahale är chock bra!


Piz! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0