Battle Of A Dead Soldier

Godkväll

Jag kan äta riskakor och njuter av att bada katter.
Amanda Kerr & Orlando Bloom
Snälla,gör en son till mig ?!

Fredag: Vattenpipa - Slottskogen, Fika - Greenwich, Promenad - Avenyn.

Lapparna mötte upp mig med en vit/läskig/skåpbil och när vi slagit oss ner i det gröna gräset började meckandet med super habibi, som vi till slut fick suga lite på till jazzmusiken som spelades live på andra sidan dammen.

Därefter hämtade vi upp den svarta och den vita för att låsa in dem i det bakre utrymmet av bilen med en ficklampa. Sedan dumpades vi av chaffisen vid Greenwich för att smaska på grillad kyckling&potatis, efter en stunds tjötande for Anna och Nadia hem till respektive skogsområden. Jag och Ida fortsatte kvällen med några topphemliga möten och kvällen avslutades med att vi hoppade på 16bussen som brumma oss hem till sängs.

Lördag: Låångfilm med babysis A-F - hemma.
Ja, det var det enda jag gjorde för att mor min ville ha mig hemma - inomhus, i dotterförrådet.

Söndag: Slavsysslor med hemmagjord jordgubbspaj och vaniljglass i lön, Fika - Condecco.
Jag tvättade och vek kläder, jag försökte t.om. städa mitt rum men att gå och fika med Fortes lät mer lockande tyckte jag. Det var det också. Broder Stoffe kom över på söndagsmiddagen, mina föräldrar lagade köttbullar med brunsås och potatis, till efterrätt blev det en rätt tillagad paj gjord på färska jordgubbar.


En Kurvig Karolina Kurkova?
Jag tycker verkligen inte att Karolina Kurkova ser så tjock ut som pressen hävdar, hon ser bara inte lika vältrimmad ut som hon brukar göra på dessa bilder. Fast jag undrar fortfarande vart VS-modellens navel har tagit vägen, den finns bara inte där för mig längre. Om ni råkar hitta den någonstans kan ni väl vara så snälla och höra av er till mig? Tack på förhand.

Karolina Kurkova Karolina Kurkova
Karolina Kurkova 
                                           Karolina Kurkova - Navellös
                                            Navellös ?



Piz ! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0