Food och shoes

                   

Yes igår efter en ganska så seg dag bar det av på resturang där jag käkade mat så
det hette duga, egentligen beställde jag "bara" in en pizza som inte var så liten alltså.
Men inte nog med det fick jag smälla i mej en halv skagentoast, ett vitlöksbröd och en
fjärdedelsglass potion hahaha låter kanske inte som att det var så synd om mej men
den mättnadskänslan är inte att leka med du orkar ingenting och vill bara sova. Too bad
för mej alltså som knappt har jobb och knappt kan kalla detta sommarlov, nä men ska
egentligen inte klaga på det för det var gott som bara den TACK så väldigt mycket för
maten och sällskapet får jag säga ! Förresten så fick jag också inviga mina nya fina skor
som jag fyndade på rea innan det bar av till norrland, var lite osäker då men nu är jag nöjd
kan ha dom både vid utgång, fest osv sen även till stan och tillfällen när man inte behöver
vara lika uppfixad GOOD ! För den som vill veta: 199 kr på DinSko (skyndafynda) haha ;D

I morgon bitti bär det av över dagen till Stockholm först till Skansen och sen till Gröna Lund
första gången för mej x2, ställer upp och åker dit med mina söta kusiner så då ska jag vara
duktig med ansvar och grejer men det brukar gå bra, dom är ju så söta! Det ska allt bli kul :)

Det var allt jag hade på hjärtat nu, får nana lite nu blir väckning i morgon innan sju GAAH.
But hey? I can make it if I want haha ;D
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0