Hi-Definition

Godkväll

Jag kan låta som Barry White och jag njuter av att gnaga på sten.
Lupe Fiasco

Jag vägrar börja med att presentera mig själv, anledningen till detta är att jag vet att ni miljontals läsare kommer att få reda på vem jag är och hur mitt hjärtkontor fungerar under bloggen och dess skrivandes gång.
Smart? Eller lat ?  I know peeps !
Istället börjar jag med att berätta hur min dag har varit och vad för ointressant jag har haft för mig.
Jag vaknar klockan 12.30(irrelevant info), Adam Tensta rappar upp mig ur sängs därefter duschas det och jag knappar på tvn- Like the sand through an hourglass.. so are the Days Of Our Lifes.
Efter såoperan där-ingen-vill-dö-i, bär det av till gårdens egna lilla secondhand butik, lyx med Emmaus 100m från svalen där man bor. Där hittar jag ett par mörkbruna gladiotor sandaler för endast 30 riksdaler, för det priset kan jag t.om. JAG blotta mina stackars tår.
Jag tar med mig sandalerna och lil sis Amanda mot torget där jag stiger på 50 Bussen, dumpar tvillingen för att smaka på Annas ny inköpta vattenpipa som hon gulligt nog namngett till super habibi. Jag möter upp ms Ägghuvve som lyckats steka till sig en söt bränna från Ayia Napa, vi vandrar runt på stan i sökandet av en algire-spot men hittar ingen.
Därefter bär det av till Myrorna vid Järntorget och Puttricks för att hämta ut LUPE FIASCO-biljetterna, gawd rös till när jag fick biljetterna överlämnade i handsulan.
På Myrorna fanns min kjol kvar som jag spanat på dagen innan denna, den småblommiga kjolen med tre mini- volanger nertill skall användas som tub-klänning. För den midsommardrömmen får jag betala 65 riksdaler, superb. Jag roffar dessutom åt mig en svart kuverväska för 30kr - som funkar till allt.
Jag och mitt äggformade följe springer förbi några butiker till  i regnet innan vi slår oss till ro på ett  romantiskt kafé i Haga och käkar upp en hundring var. Efter detta springer vi runt lite till i regnet för det är så jädrans uppfriskande, därefter en evig hemgång med 90 bussen från Brunnsparken.

- Vrf leker du oslynig ? - HAHAHA, osynlig*! (citat: Anna Elfström,msn)



Piz !
/ Evelina

Kommentarer
Postat av: K.B (Känd Bloggare)

haha ja, mm den där tensta grabben e bra på det där med hippande och hoppande. jag väcktes också av honom på p3 i morse :( men däremot vet jag inte något om fiaskon... hmm... men jag förstod inte riktigt osynlig? det är ju uppenbart att den där msn har problem med grammatiken. trevligt inlägg annars!

2008-06-25 @ 00:41:50
URL: http://mycketbrablogg.blogg.se/
Postat av: Evelina

K.B (Känd Bloggare): Käre KB, tack.. i guess ? :D

2008-08-08 @ 19:01:48
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0