Intruder Alert

Godkväll

Jag kan stå baklänges och njuter av att smeka vackra skor.
Jag skrev ju en STOR kopp

Det var en gång en dag, den dagen var idag då  jag sa farväl till min kära vän Ikram som for till Nordafrika, Marocco och välkomnade min ap-kompis Ida till det kyliga Sverige. Gott att en anländer medan den ena flyr landet för varmare vindar, på så sätt har jag alltid en utav just dem pälsklingarna på hemmaplan.
Alltså först var det byebyealmostcry till Ikram med Ilona, Ilona, Ana, Rosie sedan hoppade jag på 16 bussen för att möta upp & fika med Ida, Therese, Frida, Johanna. Fiket vars namn jag inte vet låg vid Domkyrkan precis vid hörnet mitt emot Pizza Hut, det fick bli en snuskig hallonpaj gjord på sylt (like, who does that?) och en STOR kopp cappuchino som vägde upp snuskpajen. Inte så pjåkigt ställe det där ändå - fint inrett med skön atmosfär, vi gissar på att det också ingick i det söta priset. Sedan träffade vi på C.P(Charlotte Persson), vår gamla klassföreståndare från Angeredsgymnasiet .. underbaringen uppmana mig till att kolla upp designutbildningar redan nu till våren, det kanske jag borde ta och göra. Ett STORT kliv in i den STORA vuxenvärlden, gawd. Så om jag inte skriver något inlägg imorgon beror det på att jag har fullt upp med att leta utbildningar världen över. Mmm tänk er petite ute på äventyr i Stockholm, London, N.Y, Paris, Milano eller  varför inte Sydafrika ?
Eh, varför jag precis skrev fem städer och sedan ett helt land har jag ingen aning om men men är man trötter så är man.


Stockholm London New York
Paris Milano Kapstaden


Jag måste ju självklart passa på och presentera er för min lille Stuart, "Look what I can do !"  :
http://www.youtube.com/watch?v=aCHn9jJOuh0&feature=related



Piz ! / Evelina

Kommentarer
Postat av: green

eve u r the man

2008-06-23 @ 23:40:38
Postat av: ida

hahaha asså a dööör, han e så jävla dum :D:D

2008-06-24 @ 17:40:46
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: The man

Hej! fin blogg men några frågor: 1. bor denna ap-kompis i marocco? 2. grammatiskt fel: Pälskling? det ska ju vara älskling. 3. ibland blir det plötsligt STORA bokstäver? 4. vad är gwad? ett sånt där ungdomsutryck? 5. vem är petite? 6. NY vadå? ny stad? 7. förstår ej meningen med denna DuTub, hur startar man den påstådda filmen?

Gör om gör rätt! men mycket fin blogg annars!

2008-06-25 @ 01:14:06
URL: http://theman.blogg.se/
Postat av: Evelina du vet vem jag är

Evelina allt väl eller det är en fin sida or not ahahhahahaa

2008-06-25 @ 17:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0