Lazer Gun

Godkväll

Jag kan skaka gäddhäng och njuter av att ramla i trappor.  
made by starlounge
made by starlounge
made by starlounge


Nu är ni/du säkert sjukt nyfikna på vad jag har haft för mig under denna midsommar helg. Hm, den har varit perfekt, underbart umgänge med massa mat och dryck i överflöd. Aftonen spenderade jag med hela familjen (Den hysteriska 6an) och moster Aune. Vi tjötade och hade oss vid det fin dukade matbordet fyllt av delikatesser som hör sommarn till.
Jag vet att det är uttjatat men jordgubbstårta är verkligen så sommar, i synnerhet min mors version. På midsommardagen firades Ilonas 19-årsdag lite i efterskott, hon ploppade ut den 19 juni egentligen men men. Fin fina flicks drog till PC och därefter dansades det tills djn inte orkade mer på Infernos minimala dansgolv. Förövrigt har jag stans värk i benen idag, ja jag slutar bara  att dansa om det är skitmusik eller om jag blir förföljd av T-Pains okända tvilling bror.



Piz !
/ Evelina


Kommentarer
Postat av: Peter_den_bra

ojj! va dumma de är! men hur kan kameran ta bild på det de säger? dagens teknik är otroligt avancerad må jag säga! vem är denna jd förresten? och kan du inte anmäla denna otrevliga t-pannen till polisen? så många frågor och så lite svar... ha det bra!

2008-06-25 @ 01:01:59
URL: http://petersblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0