Min midsommarafton

Skulle försöka få till ett bra inlägg igår efter min kvällspromenad men det
visade sej att internet hade slutat funka, alltså min vanliga tur haha :)
Midsommar var lugn men lyckad och här är några av de få bilderna jag tog
ENJOY!

                      
På tåget från Norrland       MUMS med massa mat       Plockade blommor

     
  Grönt och sommrigt !               Guitar Hero                    Såhär såg jag ut :)

Jag tog tåget från Norrland till Dalarna därefter blev det en liten biltur en bit
utanför dalarna till ett gulligt litet torp där jag skulle fira med några bekanta
till mej. Det blev lugnt men trots det trevligt och lyckat, vet inte hur jag ska
förklara bättre. Det blev god mat, jordgubbar, chips, choklad, musik, dans,
promenad i skogen, plocka sju olika blommor, film, guitar hero osv.

Midsommardagen fortsatte ganska likt och fortfararande trevligt med kortspel,
korttrix, fotbollsmatch, mys i solen, mys inne, kvällsdopp, även då god mat och
samma trevliga sällskap.
Tack alla för att jag fick spendera denna trevliga helg mer er !

Det var allt om min midsommar, hoppas att ni alla fick det lyckat också !
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0