Rock Box

Goddag

Jag kan agera som fredsmäklare och njuter av att få min erector spinae masserad.
Miu Miu + Liselotte Watkins 

Nu får det återigen bli ett snabb inlägg eftersom jag snart ska ut och kalasa lite med några vänninor. (Chez Amis+Club Total)
Innan jag bestämmer kvällens utstyrsel vill jag bara uppmana er fattiglappar att gå ut och kolla nu i sommar-rean, det finns så sjukt mycket bra ute i butikerna detta år. Som idag när det nya tvillingparet skuttade ner till torget för att spana efter saker i behov hittades det mängder av  toppar,jeans,skor och accessoarer för löjligt låga priser. Ehm, med lågar priser menar jag en hundring per vara. Med hjälp utav mig lyckades syrran får ihop ett par skor, tre toppar, ett par jeans och en Miu Miu inspirerad sjal för sammanlagt 700kr. Inte så pjåkigt ? Å andra sidan kan jag ju inte hjälpa alla men gå ut och försök själva vetjja !
Nu måset jag kila, hmm hallonröda eller neonrosa naglar är dagens stora dilemma - jobbigt !



Piz ! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0