So Exquisite

Goddag

Jag kan klappa på Romeo utan att få haschögon och njuter av att få sista ordet.
TMNT, m m m barndom.
Notera sköldpaddornas "fingrar", dem reppar ju för fanken StarTrak. Awsome.

Ja, jag är tillbaka med ännu ett underhållande inlägg. Än så länge har jag hunnit gå upp, titta Våra Bästa År - det om något är underhållande, putsat lite på mitt yttre och kollat upp högskolor på nätet. Våra Bästa År - såpan som har allt - pinsamheter, lovedrama, mord och sjukt skönhetsopererade karaktärer. Sedan att dem byter ut skådespelarna lite så där när dem vill kan vara irriterande, typ att dem från ingenstans bytte ut Belle mot ehm ah Belle .. det enda dem har gemensamt nu är att dem båda två är lika usla på att spela och att hårfärgen  fortfarande är blond förstås. Nog om det !
Vi kan istället återgå till mitt sökande efter den perfekt skolan, hittade  faktiskt några stycken idag som jag fastnade för lite extra. Dagens skol-favvisar låg i GBG, Milano (utbildning på eng.) och London.
Jag snubblade självklart förbi Beckmans mitt i letandet, den prestigefyllda skolan som endast tar in 14 elever. Man vågar ju knappt ansöka eftersom endast elitsoldaterna inom mode/design kommer in.
Nedan finns bildbevis på hur överbegåvade eleverna som går där blir och är:


Av: Evelina Bratell
Av: Evelina Bratell
Av: Evelina Bratell
Av: Evelina Bratell
Av: Sofia PalmAv: Adam Gauffin Av: Emma Redeskog



Piz ! / Evelina


Kommentarer
Postat av: Shnitty

Klart du ska söka! Det värsta som kan hända är att du inte kommer in men då söker du ju bara igen, igen, igen och igen! Eller skiter i den skolan och tar en annan :D

<3

2008-06-24 @ 17:10:56
Postat av: Evelina

Shnitty: tack för stödet, prettygyal!

2008-08-08 @ 19:05:49
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0