Chasing Papi

Goddag

Jag kan picka och njuter av att gå i högklackat.
Gemma Ward & Lily Donaldson


Tack för igår ! Jag tänker inte skriva om allt vi gjorde igår, för det hade förändrat er syn på mig som person totalt. Men jag kan skriva att jag hade det roligt, allt från Chez Amis till Sticky Fingers till taxi färden med G* hem mot mitt älskade ghetto var täydellinen. Jag träffade dessutom på broder Stoffe på Sticky Fingers och vi hade oss ett snack vid baren, han är bäst! Jag har nog dem bästa syskonen någon någonsin kan ha? Åh, jag är dessutom den rikaste fattiglappen i världen - just för att mina syskon skämmer bort mig med kärlek dagligen.
Para pa pa paa .. I'm Lovin It !
Tyvärr är jag väldigt seger för tillfället så jag gör så här istället, jag skriver upp lite stöd ord för att beskriva kvällen så kan ni ju ta och gissa er fram till hur vår kväll såg ut?

- Brännmaneten? En shot med smak utav Tabasco.
- Dansduellen
- Att tala i tungor
- Vouges
- Provrör
- 1979
- Sarajevo
- The-50-Year-Old Virgin
- Nagellacket, Hur tänkte du då? (tillfrågades jag som fortfarande är säker på att det var helt rätt med det neonrosa)
- Det bränner ju föfan i hela mitt ansikte !
- Blyga pojkar, vad tycker vi om dem EGENTLIGEN?
- Här, ta godis flickor.
- Att stryka ett streck
- Har du något finskt i dig? - Nej, men jag har finskt påbrå eller vadå? :S

Hoppas ni fick en någorlunda inblick där. Om inte, får ni mycket mer än gärna vila ögonen på dessa bilderna medan er hårddisk laddar om för ett nytt försök att lösa går kvällens gåta.


Gemma Ward, Lily Donaldson och Caroline
Gemma Ward, Lily Donaldson och Caroline
Gemma Ward, Lily Donaldson och Caroline



Piz ! / Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

hahahaha asså igår, ja dööör, åh seriöst mitt fejs brann, fanny fick slicka mig i ansiktet för att ta bort de som brände eller nått :D HAHA! nej herregud, sikken kväll, tyosikt mig att tabort alla bilderna, dom va ju fett nice asså :]

2008-06-27 @ 19:49:49
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ida: Ja, typ bilden på mig och min bror :O den måste varit qt

2008-08-08 @ 19:07:11
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0