Time to live

Om en kvart blir det farväl för den här gången och det bär av mot tågstationen, känns både bra och dåligt men det är rätt okej har ju vart borta nästan en vecka nu. Så det blir tillbaka till verkligheten för att låta ganska dramatisk haha det var i alla fall lyckat även den här gången och mina tankar vandrar redan till när jag ska komma hit igen. Tack för allt ni är så söta! Nu måste jag packa det sista, ville bara skriva ett par rader först.

Kan avsluta med de bästa citaten den här veckan från mina underbara kusiner:

12-åringen "Nadia har du inte nån kille?! Herregud du är faktiskt 19 år snart!"
8-åringen "Amen Nadia sluta skrik i karusellerna tycker du inte att du gjort bort oss tillräckligt?!"

Hahaha ja vad ska man säga? Tack igen för allt :)
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0