Two-in-one

Yes idag fick jag inviga mitt nya linne och min nya kofta som jag fyndade på rean i måndags, jag säger som min kära bloggväninna ut och fynda med er! Vill man shoppa så ska man passa på nu det är mycket roligare när det är billigare för då kan man komma hem mer fler saker utan att känna samma ångest, smart va haha :). Om ni är intresserade så spenderade jag 99 kr för koftan OCH linnet weehoo säger jag bara! Det konstiga är att det känns som att jag shoppar då och då men det känns som att för varje dag som går så finns det mindre plagg i min garderob istället för fler, men nu får det kännas rätt okej tills jag har ett till jobb eller fler tider. Det brukar heta att man som studerande är fattig eller har lite pengar, men jag känner mej mer fattig nu som nybakad student än innan men maybe it´s just a feeling trots att jag har fler jobbchanser nu, men då får man inget istället illa där. 

        

1.Fynden till gråa Pepe jeans och converse mot körskolan 
2. Bytte till grå Ginatricot-kjol, leggins och ballerinas till jobbmötet

En dag har gått sedan jag kom hem och redan idag rann tårarna haha det är verkligen sjukt, vill tillbaka. Det var i och för sej inte därför dom rann men jag vill bort igen, kan ni alla tänka er en jätteskön solig resa till nått härligt partyställe stranden på dagarna och klubbarna på nätterna en sån vecka hade inte vart fel alltså. Men först mina damer och herrar måste jag klippa mej och skaffa mej ett jobb, det är två bra mål hahaha känns det igen kanske? Och kanske kanske även ska försöka klara mitt körkort nångång, men tror tyvärr inte det blir i sommar eftersom min lärare har fyra veckor semester from idag det var roligt för honom. Haha men jag ger inte upp en vacker dag ska jag få det sådeså! :)

Ha en trevlig kväll nu ska jag packa, städa lite och sen kanske somna till något sex and the city avsnitt! :)
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0