Work baby work

Det blir tyvärr lite skrivande när jag jobbar, har man vart ledig i tolv dar och inte gjort så mycket nytta blir man rätt slut av en jobbdag haha komiskt men sant. Jag brukar skämta om att mitt jobb är ganska chill och att jag säljer kalsonger och står och ser söt ut, idag gott folk var det mer än så. Haha inte stått still alls idag packat upp och larmat nästan hela dan plus att när dom andra två var borta en sväng kom jag inte ifrån kassan. Det märks att det är lönehelg och att folk har börjat ta semester grattis till er måste kännas underbart! Själv tar jag det här som ett halvt sista sommarlov trots att jag tagit studenten men allvaret får börja till hösten fram till dess har jag mitt jobb ungefär varannan helg. Det gör dock att man känner sej fattigare nu än som student kanske beroende på att man numera måste fylla ut dagarna, men det får väl bli billiga vanor då även om även det i längden blir dyrt haha. Ja som sagt mitt sista sommarlov welcome to my world weehoo! :)

Lite om min kväll igår :)


Fixade mej lite innan det bar av mot storstaden och träffa några vänner :)


Gråa Pepe jeans, Ginatricot-linne, Vero moda-skärp och Åhlens-kofta


Mums icetea lemon och kanelbulle, kan det bli bättre? ;D Ja bulle var ju torr :(

Annars fick man åka skåpbil, sitta på centralen, traska i slottsskogen men det var rätt lyckat. Okej jag erkänner det var lite jobbig början men vi får väl se hur det blir nästa gång, jag vet vad ni tänker kära vänner! Sorry don´t blame it on me inte bara i alla fall och en sak till sluta kalla mej känslig (förrut har jag hört detta ord i en viss negativ klang) har ni tänkt på att jag kanske bara är rädd om mina vänner? Är inte det positivt? No idea men bara så att ni vet jag gör inte nått för att vara elak mot er, sjukt att jag skriver lite sånt här i bloggen men jag vet ju att ni läser och det känns bättre så än att säga något. Man lär sej av sina misstag eller jag hoppas man gör det och jag tror det är lättare för er att läsa det än att höra det eller det känns så. :) Inga sura miner från min sida men ville bara få sagt det lite halvt, okej jag ger upp kalla mej vad ni vill sålänge ni mår bättre av det hahaha (hoppas ni fatta ironin där) ;D En sak ska ni veta vilka ni nu är som läser: jag är sämst i världen på att förklara saker och ibland skriver jag med en viss ironi som jag hoppas att ni fattar, bäst att säga det så ni inte tror jag är två olika personer med en massa humörsvängningar haha :) I alla fall ingen bitterhet här inte och som jag så fint uttryckte mej på jobbet: "just nu är jag ganska så tillfreds med världen så jag behöver inte banka sönder kartongerna för jag känner ingen ilska" Hahaha okej ingen fattar och jag får avsluta nu innan jag själv inte fattar ;D

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: ida

baa du börjar pussa på mig snart så blir ja glader!

2008-06-28 @ 22:54:28
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Nadia

Okej jag fattade inte riktigt det där? Eller till vilket du menade ? :P

2008-06-30 @ 22:00:50
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: ida

:O :O

2008-07-01 @ 15:29:44
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0