Big city trip


                                 Inne på Gröna Lund vid vattnet

         
Utsikt från Skansen            Posa vid vattnet       Inför Allsång på skansen


Tidig uppgång kl 07.10 fixa sej och äta mat sen bar det av mot den stora
huvudstaden Stockholm, var där vid tio tiden. In på skansen kolla lite halvt när
dom fixa inför allsången, käka lite till, sen fick jag underhålla kusinerna med
nordiska djur därinne som vargar, hästar, vildsvin osv innan Gröna Lund
öppnade kl 12. Haha kan ju säga att dom inte var jätteroade framtill Grönan,
men jag gjorde mitt bästa och tycker faktiskt att det gick rätt bra. Sen in på
Grönan köpa åkband och åka massa saker kvasten. tekopparna, lusthuset,
skrattkammaren, jetline, slänggungorna, katapulten osv vet ju knappt namnen
på sakerna på Liseberg så inte konstigt att jag inte kommer ihåg nu heller. Sen
blev det även kanonskjutning, sockervadd, popcorn, våfflor, mer åkade och lite
spelade och nej det blev ingen stjärnvinst den här gången heller! Attans haha
har vart min dröm sen barnsben och en dag ska jag allt vinna en stjärnvinst, jag
bara måste! :) Vi träffa även en trevlig och söt kille vid ena chokladhjulet haha han
var grymt rolig alltså, vet inte om det var för han var så pratglad men han var allt lite
söt. Eftersom vi inte vann och vi stod och snacka en del fick vi lite choklad, en boll
och nån jojjo-grej till tröstpris, tack snälla! Haha riktigt kul när vi körde turnering
med jojjo-grejerna, ingen fattar men skitsamma dagen var lyckad och jag är helt slut!

Det var allt om min dag! För den som är intresserad: så är biljetten bokad och jag
kommer hem i morgon kväll. Blandade känslor men det känns rätt bra ändå :)

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: Anna

Sweeet lite choklad e ju aldrig fel, Hallå har du tagit bort din gamla blogg nu? :O Och vi måste ses när du kmr hem, saknar dig !

2008-06-25 @ 10:52:22
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/
Postat av: Nadia

Nä den är kvar men kommer väl skriva ännu mindre där nu. Tack det värmde, saknar dej också !

2008-06-25 @ 14:12:21
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0