Work, work and outfits at work :)

Yes imon är sista jobbdagen innan lite ledighet, var ju inte längesen men ska bli lite skönt ändå. Fast i för sej är det synd att sluta nu när man kom in i allt så bra lönehelg, leverans och inventering on the same time typ klart att man blir trött. Men en sak är säker: jag känner mej riktigt duktig och det är egentligen sånna här dagar jag gillar även om det är lite jobbigt att vara rätt sliten när man kommer hem. Vill ni höra anledningen? Tiden går fortare och det blir roligare när man har något att göra mycket folk, larma+packa upp varor eller räkna dom, okej det sistnämnda är inget man längtar efter. Annars står man bara kollar ut över butiken och sen på klockan allt för länge. Men skitsamma för jag har vart duktig och det kommer kännas skönt när lönen kommer, alltså något att se fram emot! :)

Jobboutfit x3


Invigde Ginatricot-kjolen jag fann på rea för ett tag sen :)


Rosa och grå till min älskade vita converse ;D
Dagens komplimang: Jag tycker du alltid har så fina kläder och färger.
Jag tackar och bockar, det är sällan man får höra sådana trevligheter speciellt från pojkar :)


Ingen tanke utan vaknade en kvart innan bussen skulle åka, smart där!
Så farligt var det ändå inte, smet in på toan på jobbet och kleta på lite smink så var det bra haha ;D

Anledningen till att det kommer bilder på mej och outfits är för att jag är så lycklig över min digitalkamera jag fick i studentpresent, i just looooove it! Den är min nya älskling som får följa med på äventyr varje dag även om det oftast slutar med att jag fotar hemma framför spegeln för att slippa turist-stämpeln ni vet turister som fotar allt dom ser, get the picture? Hahaha var är Sarah när man vill skratta men inte finner så mycket att skratta åt? ;D Men vi ses nog snart det gör vi alltid oplanerat utav nån konstig anledning, hon är rolig den där Sarah. :)

Ja det var nog allt från mej denna måndagskväll jag är trött som bara den efter en
elva timmar lång inventeringsdag så forgive me men jag skrev faktiskt några rader :)

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: Sarah

Klart jag är rolig;D

Var det Sebbe med plattat hår som gav dig komplimangen eller?:P

2008-06-30 @ 22:58:34
URL: http://sarahbronsman.blogg.se/
Postat av: Nadia

Hahaha men han har inte plattat hår! Ja det var det men jag kanske tog i när jag kallade det komplimang var kanske en snäll kommentar, men det är väl typ samma sak? :D

2008-06-30 @ 23:02:34
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0