Male Dramaqueens, We Do NOT Lääjk!

Godkväll

Jag kan säga upp bekantskap utan att sura och njuter av att värma handleder.

Vogue

Nedanför förklaras gårdagens afton och närmare detaljer på det är inte värda att dokumenteras just här just nu. Jag kan ju ta och skriva vad vi lärde oss på resan till Boulevard och självaste vistelsen där.

1. Det finns manliga dramaqueens (i plural där tack)
2. Jag ogillar bratz mer än vad jag trott jag gjort
3. Bitches will always act like bitches
4. Årsmodell 91 är INTE(läs: inte) något att skryta över på ens meritlista
5. Vaktbolagen söker kvinnor
6. OBS! om du ska söka till 5. måste du vara storbystad, 23 år fyllda och ha ett bredare kontaktnät än Hugh Hefner
7. Batonger är farliga

Och nu till denna dag, kan ju inte medge att den varit lika lärolik som dagen innan men den har gått 200% snabbare ivartfall. Jag vaknade nämligen upp vid 3 tiden eftersom jag gick och la mig vid 4 tiden inatt. Jag & lillsyrran satt och kollade The Reaping (inte The Raping nej) i några timmar efter jag kommit hem från Boulevard vilket resulterade i en lång sovmorgon. Så jag åt frukost en timme innan familje-middagen serverades, båda måltiderna slank ner i strupen übergott. Jag har dessutom hunnit åka till kontoret en sväng, blivit en snorunge, träffat en grönögd, blivit tvingad på blindate och *drumvirvel* bloggat. Klart slut.


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: mrs trey songz

fuck you

2008-11-18 @ 21:40:16
Postat av: Evelina

syster Amanda: allvarligt 91.or .. hm suck

2008-11-19 @ 00:46:27
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0