Äntligen en ny jacka! :)


Min kamera gjorde mej vääääldigt ljus illa där haha! :D

Äntligen hittade jag en jacka som jag gillade! Jag veeeeet jag har massa blått och även rosa men det är ju så fint :) Efter att ha halvsovit hela förmiddan åkte jag in för att möta Eve men den flickan och tider alltså haha så jag åkte till Idas jobb och kom lagom till när hon gick ut från sin rast hahaha tajming! Så blev in till stan och möta Eve, efter fyra affärer hittade jag jackan trodde jag skulle få gå runt hela stan och komma hem tomhänt för en jacka var ett måste mina andra är ju för tunna. Efter att jag funnit den här skönheten åkte vi till Ida igen och åt lite mat och snacka mumsigt och trevligt :) Sen bar det av mot mammis jobb så jag fick åka med hem, haha ganska smart där! :)

Nu ska jag nog fixa lite i mitt rum och vänta på Fruarna på femman!
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0