Cut Off Time

Goddag

Jag kan shoppa musmattor och njuter att slicka kurder i ansiktet.

She calls herself a blueblooded bitch.

Igår blev det mesta på the-things-to-do-list avbockat förrutom mötena med Hero och Nadia. Jag mötte upp Ikram (Listerine hjälpte, big up!) och gubbarna för lite tid i kylan istället, trevligt värre. Tiden med hjältinnan tog jag igen idag, vi gick runt på torget ett bra tag innan vi bestämde oss för att krascha bibban. Precis som förr i tiden, då vi brukade spela duktiga i biblioteket några timmar i veckan eftersom vi då fick vara ute lite längre på kvällen(bibban stänger 19.00, historien är från år 2004). Förr i tiden, man, gamla goda tider, man. Nu ska jag gnaga pasta, kvällens underhållning står dem desperata hemmafruarna och favortibloggerskorna för.


- Ja, men svarta handdukar passar ju till allt plus man behöver inte tvätta så ofta eftersom smutsen inte syns.
- Men jo ljusa saker syns, som snor.
- Jag vet inte hur det är med dig men jag snyter mig fan inte i handdukar.
- Aha, men HAHAHAHA
- Jag hoppas för dig och din familjs hälsa att du inte gör det heller!
- HAHAHAHA, ok.

Om man blir som man umgås, må jag vara gross!


Piz!
/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0