Fly Together

Goddag

Jag kan kan citera MC Hammer och njuter av att vika papperpåsar.

 
L.Donaldson, Vogue Nippon

Just det glömde sjunga It's a lovely day, just got paid för er igår. Nu när det var gjort, ett grattis till AnnMari som är Cominos nästa covergirl! Och till dagens händelser, kom  hem från solariet för någon stund sedan.. dags att påbörja nyårs-brännan vettö. Efter solariet tog jag en väldans omväg hem för att mitt hälsosamma-jag sa så. Inget jag ångrar att jag gjorde, det var gött att svalka av sig sådär efter 20minuters svettanstid. Senare blir det jobb, men är fri efter det. Ring vid nio om du vill ha mig. Nu är det dags för "frulle" och dagens andra kopp kaffe.

Den lilla frisyr-förföljarn, syster 1995.
Först klipper jag en snelugg & kaxigt uppklippt till mitt annars långa hår.
Hon följer efter,kopierar rakt av. På egen hand.
Därefter klipper jag fringe, verkligen en spikrak lugg och bevarar det långa.
Hon följer efter, kopierar rakt av. På egen hand.
Till sist klipper jag page, väldigt kort och låter luggen växa ut.
Hon följer efter, kopierar rakt av. PÅ EGEN HAND.
Nästa steg, om jag gör en Britney (snaggar mig, på egen hand) .. undrar hur dettta ska gå?

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0