Flying Solo, Better That Way

Goddag

Jag kan citera Kelly Rowland och njuter av att känna hunger.

Lanvins kampanjbilder, vår 08.

Igår var det den Pälsfria-dagen, bra att jag påminner er om sånt i god tid eller hur? Det blev inget jobb idag för min del, halsen får vila innan jag åker dit igen. Det blev inte bossen glad över. Skyll inte på mig, skyll på mitt kassa immunförsvar. Det gör mer ont när jag pratar, mest ont gör det när jag äter. Jag antar att denna afton blir lika lugn som gårdagens, om ni inte har någon aktivitet som utesluter långa diskussioner, mat och vistelse utomhus dårå. In that case, I'm in! På tal om sjukdom, jag såg världens sötaste människovalp idag. Jag menar så söt att om den indie-ungen inte växer upp till Aishwarya Rai nr 2 så ser jag inget hopp för resten utav världens Mowglisar. En sådan vill jag ha om sisådär 80 år, varför göra när man kan köpa(det lät hemskt, men det är väldigt sant.don't hate on me).. ta hand om dem vi redan har planterat på vår Moder Jord istället för att hela tiden producera mera helt i onödan. Kommer det här verkligen ifrån mig? Svar ja. Tro inte att jag har börjat gilla barn för det, dem gillar inte mig heller. A-non-working-relation med andra ord. Nu är det dags för tvätt. Jag ska tvättas & tvätten den ska vikas.




Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0