Go Girl

Godkväll

Jag kan citera Charlie Murphy och njuter av att kladda ner speglar.

This is how we do it

Här sitter jag och zippar(?) på min älskade pinapplejuice medan Mr Murphy nr2 hånar Rick James. Jag tröttnar aldrig. En dos Youtube om dagen är bra för magen. Lika mycket som vagnfärder in till stan och kaffe är liksom. Det är därför jag sitter med huvudvärk nu och INTE magont, smart va? Det är typ vad jag har haft för mig idag: tagit vagnen in till stan för att dricka kaffe med Fortes, som var sen. Eller nja, hon var sen.. jag var i stan och väntade på annat håll, men i slutändan var det ändå hon som fick stå och vänta på mig vid fontänen, det tog tid att ta sig till mötesplatsen serrö. Jag vet inte hur jag lyckas egentligen. Jag är sällan i tid (läs: aldrig i tid). Jag kan ju klockan?!



Monica Jagaciak


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0