Happybirthday to me !

Jag har upptäckt självutlösaren på min kamera, hahaha redan jag vet! :) Hade lite tråkigt så jag tog lite birtday-pics, för den som inte vet den 1 nov 1989 föddes en söt liten flicka som blir 19 nu, en tråkig ålder men jag ska ha kul med flicksen ändå! :D



Födelsedagsposer var det ja hahaha ;D

En annan kul sak efter att ha blivit väckt vid åtta nånting tar det ett tag innan jag slår på radion och på the voice spelades då Happy Birthday med Flipsyde Hahaha lite bra ändå :) Första Grattis fick jag 00.05 av Annmari hahaha tackar ! :D:D:D

Ciao, Nadia


Kommentarer
Postat av: annmari

yeeey me :D

2008-11-02 @ 20:12:55
Postat av: ida

GRATTIS GRATTIS GRATTIS BABE :D hahah. Jag var ju faktiskt två å de nämner du inte :( blä!

2008-11-03 @ 13:35:35
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Nadia

Annmari: haha yeah fem över tolv :D

Ida: TACKTACKTACK :D sorry men jag nämnde det för dej det är alltid nått haha :D

2008-11-05 @ 10:33:50
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0