He Kissed A Boy And He Liked It

Godkväll
Happy Farsdag, pappsen!

Jag kan kissa sittandes och njuter av att tugga frigolit.

Diamonds on my neck neck, diamonds on my grillz (8)

Fortes här under gav er ett lite hum om kvällen. Åh ja det var lyckat med konstiga överraskningar och flum till 90-tals RnB hela kvällen lång. Kvällen lång, ja. Natten lång?nej. Firandet avslutades vid 01 någon gång, då dagens ärade barn bestämde sig för att kila hemmåt. Hoppas du mår bättre nu, Baloo. Min kväll fortsatte ett tag till i stan, jag satt och kollade på när dem norrländska afrikanerna käka MC. Amusing? Oh yes. Därefter tog jag vagnen hem, vaknade upp idag vid tre tiden (den 9/11-08). Jag jobbade ca. 10% av mitt fyra timmars pass idag, resten utav tiden spenderade jag med att trerrorisera min telefonbok. Har man ComviqKompis som har man. Annars har man det inte haha.. nä nu behöver jag (mer)sömn!



Hey, where did MR Ballz go?


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0