Head Of My Class

Goddag

Jag kan snarka och njuter av att peta i översminkade fjortisögon.


Caroline Winberg, www. fmd1.com

Idag har jag kokat ihop min egen lilla fruktbomb. Ta det största glaset du hittar hemma, om det så ligger i finskåpet.. storleken ÄR viktigast. Sen fyller du det med valfri juice, jag valde orginalet - apelsin of course. Därefter tog jag annanasen från bordsskålen och skar av två biffiga skivor. Sedan tog jag skivorna och skar dem i mindre delar, stänger. Så ställde jag dessa i glaset med juicen, dem blir så där nerkylda och vattniga. Massa frukt och vitmin(speciellt C) is mucho importante nu under vinter halvåret! Jag har också hunnit med dagens fixing-procedur, nu är jag påklädd och redo för jobbet.






Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0