Heart Ain't A Brain

Godkväll

Jag kan micra brownies och njuter av att borsta mina tänder.

N.Vodiana, Vogue Italia

Om jag hade inte varit så trött och less på min garderob som jag är, hade jag vid den där tiden suttit hemma hos Victor. Där hade jag nu suttit och förfestat med superglammiga människor, förberett mig inför ParkLanes dansgolv. Fast nu är jag ju som jag är, därför byttes detta ut mot hemmagjorda brownies till iskall  mjölk och vila. Annars har jag idag suttit ensam i fyra timmar och terroriserat idoltittande främlingar med gratiserbjudanden. Mindre roligt än chokladbomben?Ja. Kom över med en flaska Ramlösa och joina vettja!





Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0