His Mistakes

Godkväll

Jag kan dela ut kramar till främlingar och njuter av att bränna tummen på het ånga.

MK Olsen, Thank Magazine

Jag har reflekterat över bloggens innehåll under min eviga fritid, kanske borde skriva om sådant som människor faktiskt bryr sig om. Okej, folk bryr sig om mig men ändå. Jag menar förrutom dagsschemat, det känns så tomt ibland och irrelevant. Åh nej, jag menar inte att jag ska leka djup för det vi alla det hade inte funkat. Haha. Men kanske stuff bortom min plattång och dess eluttag? Well, jag får klura vidare på det själv. Försök inte att hjälpa mig genom att responda i kommentarer eller så, för ni kommenterar ju redan fööör mkt(?!:@). Jag vet iallafall att vissa utav er vill ha mer bilder på mig, kanske på mina söta dagsutstyrslar. Om ni håller ut kanske ni får någon enstaka redan idag, vissa (läs:Nadia) får nämligen problem när det kommer till att göra två saker at the same time. Nu blir jag bortkickad från denna dator, om jag hittar någon liknande apparat tillgänlig hörs vi då. Förresten Heros mami hämtade med choklad från Polen, chokladen hette och heter NO NAME.




Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0