I'm back in the city again!

Jag for iväg på äventyr i skåneland torsdag tills idag, bokade biljett onsdagkväll bra jobbat! Så jag lovar att jag lever än, men inte haft bloggtime. Jag hade så sjukt roligt, tack till allt och alla är asglad att jag åkte ner en sväng på lite party alltså! :D Torsdag blev det först en sväng på stan och sedan fixa sej, folket kom och vi drog igång partyt. Sedan in mot staden fixa lite grejs innan vi kom till överraskningsstället, en del folk och jag kände ju inte alls många från hela början men alla var söta och trevliga så jag kände men inte som en förvirrad nykomling i alla fall det är ju nått ;D Överraskningsbarnet blev jätteglad och alla verkade ha sjukt roligt, det märktes speciellt dagen efter som till stor del spenderades i en affär med flera från festen och ingen kunde sluta prata om just FESTEN ! :D
En sjukt rolig grej som hände: En pojk stod utanför en bra bit bort och gulliga jag går fram och frågar hur det står till, inte så bra förstår jag och han går längre bort för att tömma maginnehållet, jag frågar om jag ska gå och han svarar att det är lugnt så kunde inte bara lämna honom. Magen tömdes så mycket att jag blev chockad över hur mycket som fanns där haha inte så fräscht jag vet! Han reser sej upp går mot mej och jag frågar försiktigt hur han mår om det känns bättre och han svarar som om ingenting har hänt "Du har inget tuggummi eller så?" HAHAHA fan vad bra det var hans första tanke ! :D Aja tack igen! :)


Jag lånade nån pojkes keps och posa lite! :D

Gårdagen var lugn och jag följde med till en skånsk skola, kom på att det var ganska så skönt att ha tagit studenten och jag längtar nog inte tillbaka till skoltiden faktiskt! Dagen gick och vi slökolla på Idol när vi fixa oss ett program jag inte följt sen alldeles i början när folk gjorde bort sej! Jag och Johanna fortsatte in mot staden även denna kväll trots typ fyra timmars sömn natten innan till samma ställe som dagen innan och sedan vidare till nått nytt trevligt ställe! :) Även denna kvällen blev lyckad, men torsdagen är nog svårslagen tror jag :)

Idag gick jag upp efter typ fem timmars sömn, tågresan bestod av att sova en halvtimme, flytta på mej tre gånger och stå sista halvtimmen eftersom det var jobb idag åkte jag direkt dit. Hahaha lite bra ändå två nätter i skåne med party och sen direkt till jobbet, duktig flicka! :D

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Jag köpte ju den på Fyndavdelningen på Fashionmarket, men den är av märket Lipsy, så google det så kanske du hittar den ;)

2008-11-29 @ 23:38:09
URL: http://lillsaara.webblogg.se/
Postat av: Evelina

sara: tack, den var verkligen supernice! (Y)

2008-11-29 @ 23:43:54
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som några lyckade dagar ;) nice!

2008-12-01 @ 00:56:21
Postat av: Nadia

Det var lyckade dagar ! :D är du nån jag känner?(A)

2008-12-01 @ 14:37:33
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: fanny

Hahah japp nadia de va jag som skrev fast glömde skriva mitt namn ;) haha sötnos!

2008-12-01 @ 21:29:55
URL: http://fannyrolin.blogg.se/
Postat av: fanny

hahah de va jag babe ;) som skrev.. mihi glömde skriva mitt namn :P

2008-12-01 @ 21:31:59
URL: http://fannyrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0