Look what I found :)

Jag läser inte sånt här så ofta men hittade det här nyss och det ser riktigt lovande ut haha :)

www.veckorevyn.com

Skorpionen 24/10-22/11

Nu handlar det om nöjen. Du får två härliga veckor som du kan ägna åt att resa, träffa vänner, visa upp dig på dansgolvet och bara generellt ha riktigt roligt. Du tycker om att stå i centrum och med din karisma är det så klart din naturliga placering. Tur i kärlek har du dessutom.


Så min fråga är nu är det ingen som vill dra ut mej och parta i helgen, typ lördag eller så? :) Det där med resande blir det nog inte så mycket av men visa upp mej på dansgolvet kanske jag lyckas med och på köpet ha riktigt roligt plus tur i kärlek. Haha nänä det där låter för bra jag får satsa på att ha kul då! :D

Ciao, Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0